30 Aralık 2013 Pazartesi

ÇİKOLATALI PAMELO


Sarıyer'de gezinirken kuruyemiş dükkanının camından gözüme ilişti, yeşil rengiyle tavladı beni, hemen içeri girdim ve hakkında bilgilendim. Adı Pamelo,  turunçgillerden bir Afrika meyvesi. Tadı portakalı anımsatıyor, gerçekten yoğun bir aroması var,  kabuklarıyla birlikte biraz şekerlenip kurutuluyor.
Yılbaşı akşamında arkadaşlarıma da ikram etmek için aldım. Çikolataya batırıp biraz daha güzelleştirdim :)

Çikolatalı Pamelo için Malzemeler;
  • 250 gr Pamelo kurusu
  • 80 gr. bitter çikolata (1 paket)

Çikolatalı Pamelo'nun Yapılışı;
  • Çikolatayı benmari usulü eritin.
  • Pamelo kurusunu tek tek çikolataya batırın.
  • Yağlı kağıt serdiğiniz bir tepsiye çikolatalı pameloları dizin.
  • Buzdolabına koyun, çikolatalar donana kadar kalsın.
  • İstediğiniz zaman servis kabına alıp yiyebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder