8 Ocak 2014 Çarşamba

FIRINDA TAZE PATATES



Bu kesim şeklini Zerrinciğimin sayfasında harika çekilmiş bir fotoğrafta gördüm ve vuruldum :) Beni tanıyanlar patatesi ne kadar sevdiğimi bilirler fırında patates tarifini görüp de denememek olmazdı sonra nolduysa işler güçler ben unuttum gitti taaaa ki geçen gün tv izlerken birden aklıma düşene dek :) hemen yılbaşı menüme ekledim ve harika görüntüsüyle masada yerini aldı.

Fırında Taze Patates için Malzemeler;
  • 1/2 kg küçük taze patates
  • 4-5 yemek kaşığı zeytinyağı 
  • Tuz, karabiber
Fırında Taze Patates Yapılışı;
  • Patatesleri temiz bir bulaşık süngerinin sert yüzeyiyle bol suda yıkayın.
  • 0,5 cm aralıklarla patateslerinizi kesin dibe gelmeden durun, patates dilimleri birbirinden kopmayacak.
  • Fırın tepsinize yağlı kağıt açın ve kestiğiniz patatesleri üzerine dizin.
  • Zeytinyağını patateslerin üzerine dökün, tuz ve karabiberi serpin.
  • 180 derecede  kızdırdığınız fırına patatesleri koyun ve pişirin.
  • Servis tabağınıza çıkartın. Afiyet olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder