22 Ocak 2014 Çarşamba

LOLİPOP MARSHMALLOWS



Ece bugünlerde fazla hırçın, her şeye bir karşı gelme durumu bir reddediş bir dediğim dedik durumu mevcut. Ne yapsam ters tepiyor, sonuçta ılımlı olmaya ve sevgiyle yaklaşıp bu geçici durumu çözmeye karar verdim. İşe koyuldum ve onu mutlu edecek sevdiği yiyecekleri hazırlamaya başladım. Günün sürprizi olarakta lolipop marshmallowsları hazırladım. Ve sonuç mutlu çocuk mutlu anne :))

Lolipop Marshmallows için Malzemeler;
  • 1 paket marshmallows (150gr - 25 adet)
  • 1 paket lolipop çubuğu (25 adet)
  • 2 paket bitter yada sütlü çikolata (80gr x 2)
  • Süsleme malzemeleri (renkli şekerler, fındık ceviz iri kıyım vs.)

Lolipop Marshmallows Yapılışı;

  • Lolipop çubuklarını marshmallowsların orta kısmına uç tarafından çıkmayacak şekilde takın.
  • Süsleme malzemelerini ayrı ayrı kaselere koyun.

  • Çikolataları benmari usulü eritin.
  • Marshmallowsları çikolataya bulayın, bir kaşık yardımıyla fazla çikolatayı alın ve süsleme malzemesine batırın. Bütün lolipoplar için aynı işlemi farklı süsleme malzemeleri ile yapın.


  • Yağlı kağıt açtığınız düz bir tabak üzerine (ben kesme tahtasının üzerine koydum) lolipopları dizin ve çikolatanın donması için dolaba koyun.
  • Yarım saat sonra istediğiniz şekilde servis yapabilirsiniz. Afiyet olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder