7 Haziran 2014 Cumartesi

ÇEKMECE YAYINLARI'ndan ACADEMİA BARİLLA Kitapları

Cuma günü MSA'da (Mutfak Sanatları Akademisi) gerçekleşecek olan Çekmece Yayınları'nın Academia Barilla kitapları etkinliğine davet edildim. Çok keyifli zaman geçirdim, hem eğlendim hem bilgilendim. Size etkinlik ile ilgili birkaç bilgi aktarmak ve denediğimiz tarifleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Academia Barilla, İtalyan mutfağını dünyaya tanıtmaya kendini adamış uluslararası bir merkez. İtalyan mutfağının zenginlikleri arasından özenle seçerek hazırlamışlar tariflerini. Patates, Domates, Makarna, Salata ve Çikolata isimleriyle 5 farklı kitapta toplamışlar. Çekmece Yayınlarının yayıncılık tecrübesi ve harika tasarımlarıyla okuyucunun beğenisine sunuyorlar.

Tasarımına bayıldığım 5 kitaptan oluşan bu serinin bütün kitapları, birbirinden lezzetli ve pratik 50 tarifi içeriyor. MSA mutfağında diğer bloger arkadaşlarla, Hakan Şen şefimiz önderliğinde her kitaptan bir tarif denedik ve tattık. Sonuç mu ? karnım tok, yüzüm gülüyor ve bir sürü denemek
istediğim tarif var :))






Geçirdiğimiz bu harika akşamda bizleri bir araya getiren, harika tarifleri bizlere sunan ve bayıldığım tasarımıyla sizlere de ulaşmasını sağlayacak olan,  Duygu DUMAN'a, ACADEMİA BARİLLA'ya ve ÇEKMECE YAYINLARINA Teşekkürler...

Çekmece Yayınlarını aşağıda linklerini verdiğim sosyal medya adreslerinden takip edebilirsiniz.


Ve gelelim akşamın güzel tariflerine :)



  • Çikolatalı Akışkan Mini Kekler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder